Investigamos con imanes
Voy a describiros una experiencia que he realizado con mis "gigantes" de 2 y 3 años. Gigantes por ser los más mayores y gigantes por su...
Una nova educació necessita models d´escolarització plurals
Una nova educació necessita models d’escolarització plurals José Blas García Pérez Mestre i professor associat a la Uni...
Acompanyar les sexualitats ens demana creativitat
Anna Jeremias Marin, Elisabet Dionis Serna, Noemí Muñoz Pandiella, Laia Ramiro Rubal L’acompanyament a les sexualitats i a les afectiv...
Geolocalitzem una ruta: Bàrcino i el Poble-sec de Barcelona
Geolocalitzem una ruta: Bàrcino i el Poble-sec de Barcelona Anna Pérez Sánchez, Núria Cervera Vila On queda la geografia en el pla...
Les ProbleBox, o com preparar l’alumnat NESE per a les competències
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada Transformar la preparació de les competències bàsiques prioritzant la motivaci...
Què ha de saber un nen de 4 anys?
Recordo en Miquel, a qui el pare, quan arriba de treballar, li proposa de seure amb ell una estona a llegir i escriure... El pare està mo...
Recursos para la práctica: Instalaciones de juego presimbólico y simbólico
Material para el alumnado: Taller de economía