Només és el començament… i continua!
Quo Vadis, Popule? a l’aula
Una margarida no és una flor
El lliurament d’un ram de flors a una investigadora en un centre educatiu en un acte del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciè...
Una mirada antropològica al col·lectius xinès en l’àmbit escolar.
L'article següent és el resum d'un treball a l'entorn del col·lectiu xinès en l'àmbit escolar de Ciutat Vella i el carrer Trafalgar ...
La nostra infància no dorm prou
El son és absolutament essencial i crític per al creixement físic i el desenvolupament cognitiu i emocional. Això no obsta...
Proyecto interdisciplinar para crear un libro de poesías ilustradas
Interculturalidad y educación física
La inmigración no es un hecho novedoso de nuestros días. Las corrientes de inmigración y emigración se han sucedido durante los disti...
Programa Cardedeu Coeduca: un espai de diàleg entre famílies i escoles
Programa Cardedeu Coeduca: un espai de diàleg entre famílies i escoles En el marc de l’impuls de les polítiques d’igualtat ...