No basta con oír y repetir: la ampliación de las enseñanzas mínimas y sus efectos
Las enseñanzas mínimas estatales de la educación secundaria obligatoria y del bachillerato fueron modificadas, en enero del año 2001,...
«Volem construir un Molí de Dalt per poder-hi jugar amb els Playmobil»
Aquest article descriu un projecte col·lectiu d’aula amb una intenció clara i manifesta des del primer moment. És un proc&e...
El saber de las imágenes: el uso delos audiovisuales en la enseñanza de la Filosofía
Els diferents usos del cinema o dels llenguatges audiovisuals a l’aula responen a una valoració de la imatge com a discurs de la realitat...
Libros: Catàleg de les publicacions periódiques d’Alzira (1856-1976).
Pistes per avaluar-nos en educació científica inclusiva
En el marc del Projecte H2020: C4S Communities for Sciences (www.communities-for-sciences.eu/), en el qual han col·laborat la Universitat...
Tallers per a famílies: el dol i l’acompanyament dels infants
Els centres educatius ofereixen –a través de les seves associacions de pares, mares i famílies–tallers i xerrades per a l’...
Intercambio intergeneracional: colaboremos y aprendamos con nuestros mayores
En el CEIP Salvador Vilarrasa de Besalú (Gerona) muy a menudo hemos trabajado en proyectos solidarios, medioambientales, de educación v...
Núm. 151: Els aromes. El veritable gust dels aliments.