El placer de aprender, el valor de la escuela
Representación e interpretación del espacio. Cartografía
Al capítol es duu a terme una anàlisi sobre els principals elements que intervenen en el procés de representació i interpr...
Estaciones de interpretación interactivas y didáctica del patrimonio
Aproximación conceptual y tipología¿Qué son las estaciones de interpretación y los módulos didácticos interactivos?Con la intenci...
El potencial didáctico de un conjunto patrimonial contemporáneo: los escenarios históricos de ...
Cuando el patrimonio cobra un sentido trágico: guerras y otras catástrofes modernasEl imaginario de la sociedad contemporánea, profund...
Habitar l’aula des d’una altra concepció de l’espai i del temps
Darrere de qualsevol organització d'aula, hi ha tot un reguitzell de decisions pedagògiques i metodològiques que, unes vegades, són f...
L’ensenyament basat en competències, una nova oportunitat.
El desplegament d'un currículum articulat entorn de les competències bàsiques només serà possible si s'hi dedica el temps i els mitj...
El diseño del cuaderno del alumnado: Formatos para la presentación de una unidad didáctica
En aquest capítol s’ofereix un model de didàctica multimèdia per a l’aprenentatge de la història. Així ...
Educar a través de la música