Perquè hi hagi ombra, hi ha d’haver foscor
En un grup de segon de primària, vam desenvolupar una proposta d’indagació escolar sobre la posició solar a través d...
Los contenidos en la enseñanza de la Historia
Quina història s’ha d’ensenyar? És a dir, quins continguts històrics s’haurien d’incloure en els processo...
Enseñar la recuperación democrática de España: consideraciones sobre la transición en clase ...
Proyecto TRADDEC. Percepciones del profesorado chileno
Presencia de "la transición" en el curriculum escolar obligatorio chilenoAl examinar cómo se presenta la memoria sobre la transición e...
Aprendre a nedar entre l’oceà de les imatges
Els llibres són un dels llocs on els infants troben les claus per comprendre el món on viuen, el món on creixeran i es faran adults. D...
Hem llegit: Mal d’escola.
¿Debe regularse la forma de vestir en los centros?
¿Son las plantas imprescindibles para la vida en nuestro planeta?
El modelo de nutrición vegetal y su relación con la persistencia de la vida en la Tierra es un contenido de gran importancia educativa ...