Situacions d’aprenentatge per a la reflexió interlingüística
Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
Entornos virtuales de aprendizaje (I)
«La meva odissea»
«La meva odissea» Una lectura mitològica de l’adolescència Alba Machado Carrasco IES El Temple. La Malahá (Granada) En ...
Química verde para el profesorado en formación
Allotjar en la incertesa
On habita l’escola? Et proposem construir una memòria pedagògica que ens convoqui a pensar-nos, a desconstruir discursos, sup&ogra...
Dones que mouen el món
En aquest projecte d’aprenentatge servei un grup de nois i noies de sisè de primària del CP Virgen del Soto, de Caparroso (Navarra...
El dron a l’escola
Comença a ser habitual tenir un dron a casa, però l’ús que en fem es limita a l’aspecte merament recreatiu. Ara ja &e...