Som molt petits, però fem coses molt grans
¿Quién vive en el patio? Indagando sobre biodiversidad
El patio del instituto es un contexto relevante y significativo porque sitúa el entorno más inmediato del alumnado en el centro de su apr...
L’expressió oral en anglès a geografia
Es mostra una experiència dintre d’un programa bilingüe per treballar la competència lingüística en angl&egr...
L´interès superior de l´infant
Article 3 de la Convenció sobre els Drets dels Infants (1989): 1. En totes les mesures concernents als infants que prenguin les instituci...
La gestió de la transició entre primària i secundària
La coordinació entre primària i secundària és un dels reptes als quals s’enfronten els centres com un element m&eacu...
Freinet a l’escola del segle XXI
En aquest article, s’hi descriu l’experiència duta a terme en dues escoles públiques de compensació educativa de la p...
Obrint els espais a la participació de la comunitat
El present article relata un programa realitzat en un internat amb infants de primària a la ciutat de Puebla (Mèxic). Aquest projecte se...
Lectura i literatura en les rutes literàries TIC