Racons de joc i d’intercanvi grupal com a projecte de la nostra comunitat educativa. L’espai de l...
Els racons de joc interactiu i d'intercanvi, que és com els anomenem a la nostra escola, van néixer arran del coneixement de les comuni...
Exclusió socioeducativa i igualtat d’oportunitats
Aquesta experiència es basa en el projecte «Aula compensatòria», implementat per una ONG en les seves instal·lacions,...
¿Quién vive en el patio? Indagando sobre biodiversidad
El patio del instituto es un contexto relevante y significativo porque sitúa el entorno más inmediato del alumnado en el centro de su apr...
Utilització de Quizizz Lessons per repassar continguts a l´aula
Utilització de Quizizz Lessons per repassar continguts a l’aula Esteu cansats de servir-vos sempre dels mateixos recursos per repassar co...
Què inspecciona la inspecció educativa? Excés de protocols i poca mirada vers les criatures
Redactem documents plens de bones intencions, coherents i actualitzats amb les darreres modes i tendències educatives…, però, qui...
La función de los itinerarios en la enseñanza y el aprendizaje del patrimonio histórico-artís...
Una cuestión previaPensar el patrimonio histórico-artístico es como enfrentarse a la interpretación de un fenómeno social. Es introd...
Barrio, escuela y educación.
Material per al professorat: “El robatori de la moneda africana”
L’objectiu és acostar els infants a l’art africà mitjançant una de les dimensions que presenta: la seva moneda tradic...