Psicomotricitat i vida quotidiana
El present article vol donar a conèixer el procés de reflexió portat a terme per l’equip educatiu del CEIF Joaquim Blume, d...
El concepto de diferenciación en la enseñanza de las ciencias sociales
IntroducciónCon el fin de definir y desarrollar los conceptos clave que pueden guiar la selección de los contenidos curriculares en la ...
Rosa Regàs: «Som el que hem après a la infància. Com més enrere, millor»
Rosa Regàs va assistir, dels 3 als 5 anys, a l’escola que Célestin Freinet tenia a Saint Paul en Vence (França). Recorda qu...
La formación del profesorado de educación secundaria
Empecemos con dos afirmaciones de sentido común: la enseñanza y el aprendizaje son dos caras de la misma moneda por lo que la primera n...
Els projectes a la comunitat d´aprenentatge Cruz Blanca
L’experiència que presentem planteja el treball per projectes al segon cicle d’educació infantil, dut a terme dintre d&rsquo...
EN LÍNE@: ¿Cuántas horas pueden estar sin comer los niños en la escuela?
¿Recuperar el sentido común docente?
José Fernando Juan Santos Profesor de bachillerato del Colegio Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jose.fernando.juan@gmail.com https:/...
Les tecnologies digitals i l’aprenentatge servei
Les tecnologies digitals, presents en tots els àmbits de la societat, adquireixen també un paper important en l’àmbit forma...