La reflexió sobre la pràctica d’aula
Aquest article vol ressaltar la importància que té la reflexió sobre la pràctica com una oportunitat d’aprenentatge ...
Rescat de llegendes urbanes
L’experiència que presentem es basa en una seqüència didàctica sobre el tema de les llegendes treballada amb el profes...
El vídeo digital en nuestra aula
El mundo de las imágenes y el vídeo digitalLos docentes enseñamos a leer (analizar y entender) imágenes y a escribir (manipular y cre...
Recitar, comprender la Edad Media o interpretar la sociedad feudal: un análisis sobre transposic...
La reflexión historiográfica sobre el concepto y método de la historia ha estado sometida a los mismos avatares que todo modelo cient...
Si valorem la creativitat, per què no l’estimulem?
El taló d’Aquil·les de l’educació
A la mitologia grega, Aquil·les va ser un heroi de la guerra de Troia. Llegendes posteriors afirmen que l’única part vulnerable de...
La educación patrimonial. Teoría y práctica en el aula, museo e Internet.
Trobades
Congrés d’Innovació Educativa de la Universitat de Sevilla – InnovarUS Sevilla, 14 de novembre de 2022 Al Congrés d’I...