CONTES
Però, per què no avancen? OHMURA, T. Corimbo, 2019 Un nen petit passeja amb el seu tricicle. Para i pregunta a l’operari: «Ei! Pe...
Espantant els yokais
Tornant de les vacances d’estiu i del període de confinament, després de mesos de no conviure com a grup i de venir, cada infant, ...
Implica’t amb la Carta de la Terra
La unitat didàctica que presentem combina accions per conèixer el document titulat Carta de la Terra amb discursos històrics que ...
Usando la realidad virtual para construir edificios históricos en el aula
La negociación curricular en educación física, ¿utopía o realidad?
La experiencia que presentamos a continuación se ha realizado al comienzo del presente curso 2007-2008, en el Colegio Salesiano San Bern...
Una escola amb batec
Quan el CEIP S’Olivera va obrir portes l’any 2005 no vam dubtar ni un moment a veure-hi una oportunitat per fugir del sistema educatiu tr...
La reflexió: l’ingredient que potencia l’aprenentatge
La reflexió consolida l’aprenentatge en totes les fases (planificació, execució i avaluació) dels projectes d’...
La complexitat del públic infantil als museus
Les exposicions històriques generalment estan pensades per a les persones adultes com a destinatàries principals. L’atenció...