L'avaluació, una revisió de les formes de pensar i fer
L’avaluació, una revisió de les formes de pensar i fer L’avaluació és un dels temes més debatuts, estudiats i ana...
Acompanyant la socialització al 0-3
La sombra del árbol
¿Cómo entendemos el papel del equipo de docentes en los proyectos realizados con niños y niñas de 3 a 6 años? Equipo de maest...
Intel·ligència artificial i robòtica amb l’LML-EchidnaScratchHabitació intel·ligent...
Intel·ligència artificial i robòtica amb l’LML-EchidnaScratch L’EchidnaScratch és un entorn de programació per bl...
Un Tirant lo Blanc teatralitzat
Després del treball de la història de Tirant lo Blanc, i vista l’alta motivació de l’alumnat referent a aquesta novel...
Per què puc córrer al pati i una taula no?
La major part de metodologies educatives modernes consideren que els alumnes i les alumnes han d’aprendre a construir el seu propi aprene...
Digues que sí a la robòtica
En aquest article d'opinió, M. Concepción Fernández Munín reflexiona sobre la necessitat d'incloure la robòtica com...
Educar persones i no futurs robots
Un missatge personal per al professorat de primària, com una opinió barrejada de vivències d’algú de secundàr...