Frato
Grupos interactivos: una opción que transforma el aula
Contexto profesional de la experiencia con grupos interactivosCon cuarenta años de experiencia laboral en el desempeño como profesora d...
Evaluación del pensamiento histórico y conceptos metodológicos de la historia
En aquest capítol es presenta un marc global per a l’avaluació de la història, similar al model utilitzat pel PISA en ci&eg...
Sotmetre la pràctica docent a prova i a discussió
Malgrat les reticències manifestades inicialment davant la possibilitat d’obrir les portes de l’aula i permetre que unes altres mir...
La importància de la naturalesa en la infància
Tot i que no és un tema nou, els estudis més recents avalen els beneficis del contacte amb la natura, sobretot en la infància. A ...
Transeducar. Poètiques de la diversitat sexual
Transeducar és una proposta que impulsa diàlegs àgils i espais de llibertat als entorns educatius, formals i informals, en les di...
Los reporteros de la historia
Parlem d’equipament TIC
Amb el temps, ens estem acostumant a conviure amb diversos dispositius que, d’una manera o altra, condicionen la nostra vida. L’escola no...