Frato
Experiències de col·laboració entre l’escola i la universitat
En aquest article, hi presentem el projecte de treball «Mira Miró», desenvolupat amb els infants de 5 anys del CEIP Virgen de Bel&e...
¡Motor en marcha!
Cualquier dinámica de enseñanza-aprendizaje de la historia exige trabajar a partir de las fuent...
El reconeixement de fonts és importantíssim en l’ensenyament-aprenentatge de la història perquè ens aproxima al m&eg...
Los mapas de progreso para ciencias sociales
A mediados de la los noventa el Ministerio de Educación de Chile emprendió la tarea de reformar el currículo nacional en el marco de u...
La formación inicial del profesorado y el prácticum de secundaria
Contexto y articulación del Máster de SecundariaLa formación inicial del profesorado de secundaria en España está regulada con cará...
El producte local com a base de l’emprenedoria
Quan, al setembre de 2010, vàrem assistir a un seminari de formació que parlava d'un projecte educatiu, Emprendre a l'escola, de seguid...
Quo Vadis, Popule? a l’aula