La interacció escolar des de la perspectiva coeducativa
Consigna de l’evidència La manera com ens dirigim i valorem el comportament de les criatures i les imatges que en tenim en funció del ...
El racó de pensar?
En aquesta secció presentem fragments breus de diàlegs d’aula aparentment simples, però tots ells espontanis i reals. Uns d...
Educar revisando la memoria
El bienestar del maestro
Lugar de partidaSería deseable que en los tiempos que corren, cuando de nuevo se habla frecuentemente de currículo, de competencias, de...
Un nou 8 de març
L´escola compromesa amb el món. I tu què fas?
Quins han de ser els valors de referència quan eduquem en un context de diversitats, de vegades aparentment excloents entre elles, i de p...
El currículum de historia en la enseñanza secundaria española (1846-2005): una aproximación h...
Abordar un tema de semejante amplitud es una tarea compleja que conlleva tomar algunas decisiones previas que lo hagan viable dentro de l...
Una estoneta més!