Carta per a tu, i per al claustre
A la teva classe, has tingut alguna vegada un nen o una nena que pateixi una malaltia greu que hagi requerit una llarga hospitalització? ...
Inclusió en hora punta
Amics, coneguts i saludats. En aquesta secció, m’atreveixo a aixecar la mà per preguntar, dubtar i opinar en veu alta sobre les co...
Lideratge per a l´aprenentatge. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
La gestió de les condicions d’equitat al centre
Sovint, quan plantegem diferents aspectes de la gestió del centre, ens fixem principalment en aquells que es refereixen a la millora dels...
Un intrús a la nostra biblioteca?
Abans de llegir un llibre, és fonamental crear el clima i l’expectació necessaris perquè l’alumnat tingui ganes d&rsq...
Exclusión socioeducativa e igualdad de oportunidades
Aquesta experiència es basa en el projecte «Aula compensatòria», implementat per una ONG en les seves instal·lacions,...
La historia en la LOMCE
Uso del Geogebra en el aprendizaje de las transformaciones