RespirArte: El meu col·le també respira
RespirArte: El meu col·le també respira Repensant l’escola des de l’art i la ciència Cristina Alba Pérez-Rendón, ...
Los conflictos internacionales en el aula de secundaria
José A. Pineda-Alfonso Universidad de Sevilla El tratamiento de problemas mundiales en forma de temas controvertidos puede ayudar a desar...
L’INFO K
araArt. Transformar a través de las artes
Presentación del Programa araArt Olga Adroher Boter, Montserrat Payés Marín La escuela catalana ha tenido siempre una rica experiencia ...
Ferran Campillo, pediatra medioambiental: «Las escuelas con peor calidad del aire tienen un alumn...
Cuando Ferran Campillo estudiaba para ser pediatra constató, como otros compañeros y compañeras, que el asma y las bronquitis ocupaban ...
La gestió i la convivència del claustre a l’educació secundària
La qualitat de la convivència del professorat repercuteix en el clima del centre i directament a les aules. L’equip directiu ha de prepar...
Discriminació, no gràcies!: Taules de programació i enllaços
«Per què moltes botigues utilitzen un codi de colors per classificar les joguines segons el gènere, enlloc de fer-ho pel seu &uacu...
Viu la teva escola. Atreveix-te a canviar, un projecte de transformació social des de la partici...
Teixint cultures, confeccionant el futur és un projecte d’innovació social que forma part del projecte global Viu la teva escola. ...