La sostenibilidad desde la perspectiva de una ciencia social
Era un julio de 1995 cuando me acercaba a mi nuevo destino, al Instituto Joan Fuster en Bellreguard (La Safor, País Valenciano), a prese...
Francisco Sanz: «Conèixer els sentiments del nostre alumnat en episodis com aquests ens pot ser...
L’excepcionalitat del que està tenint lloc actualment fa que el retrat que us presentem també sigui excepcional. Aquesta vegada aq...
La simulación, una metodología eficaz en la didáctica de las ciencias sociales. Un caso práct...
Participación y facilitación en los procesos de transformación
Imaginació moral
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
LOMCE i neoliberalisme
El significado del espacio en el Manuel Núñez de Arenas
Els espais, l’ús que se’n fa, l’estètica i l’organització són fonamentals a l’escola. En mir...
Pablo Martínez Cousinou: «Hi ha una gran necessitat d´ensenyar alfabetització visual a les es...
Pablo Martínez Cousinou és fotògraf, encara que la conversa que mantenim amb ell ens porta a parlar de periodisme, educació...