Diferenciar entre leyenda y hecho histórico a través del relato y la gamificación
Esta propuesta incluye actividades para trabajar las cuatro habilidades lingüísticas (escuchar, hablar, leer y escribir) a través del r...
Las tertulias artísticas dialógicas como clave para traer el arte a las aulas
Las tertulias artísticas dialógicas como clave para traer el arte a las aulas Dorleta Apaolaza-Llorente Universidad del País Vasco UPV/...
BIBLIOTECA DE AULALIBROSUTOPEDIA: LA COMUNIDAD DE LOS LIBROSENCUENTROSCONVOCATORIA
BIBLIOTECA DE AULA Los árboles también hacen caca PEREZ, S.; PAROT, A. Barcelona. Edelvives (El jardín de Perejil), 2021 ¿Os hab&#...
De les recerques naturals… a la descoberta científica?
Niu de materials vegetals Enric Gracia Des del Museu de Ciències Naturals de Barcelona us proposem una manera de treballar els vegetals a...
Recomanacions de Bibliomèdia: El gran llibre de la Mare Terra
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA PER AL CURS 2022-2023 El gran llibre de la Mare Terra ZOMMER, Y. Barcelona. Juventud, 2022 L’editorial Joven...
Per què tantes activitats?
Les docents i els docents podem distingir entre dos tipus d’activitats: les que serveixen per reforçar el que s’ha après i l...
Investigant la incidència humana en el medi socionatural a partir de les idees de l´alumnat
El nostre entorn pateix una sèrie de problemes, entre els quals hi ha la contaminació, la societat consumista, etc. La solució qu...
Escola i comunitat indígena en interacció cultural
El present article mostra els resultats d’interacció de caràcter col·lectiu entre l’escola i la comunitat de la reser...