I, malgrat tot, si muove
La creació de la nova Regidoria d’Acció Cultural i Patrimoni a l’Ajuntament d’Abrera serveix per impulsar i promoure l...
Pacte educatiu
¿Cómo recuperar el tiempo para aprender cuando el alumno es el sujeto?
La formación inicial y permanente del profesorado de secundaria. Hacia un nuevo concepto de form...
Hace unos años, en 2004, tuve la oportunidad de exponer en un debate organizado por la Fundación Jaume Bofill mi parecer acerca del est...
La hipòtesi fantàstica
Una de les grans preocupacions que trobem a les escoles és que l'alumnat tingui un bon nivell d'expressió escrita, que sigui capaç de ...
L’avaluació de la docència.
Avaluar la docència és un concepte que provoca encara una certa desconfiança o, fins i tot, un cert rebuig entre el professorat del no...
La comunitat d’aula, una xarxa que s’autogenera.
Quan parlem de millorar l'escola, sovint es posa la mirada en els continguts i, en el millor dels casos, en la didàctica i en els recurs...
EN LÍNE@: ¿Tiene sentido dividir la escuela por edades?