La LOMCE no toca ni pinta. Les absències de la llei
Didáctica para profesorado en formación: ¿Por qué hay que aprender a enseñar ciencias sociales?
Enseñar ciencias sociales en la educación secundaria consiste en diseñar y desarrollar una serie de actividades destinadas a que los a...
Moodle senzill per temes
El Moodle senzill per temes és un format de curs molt visual, que presenta recursos i activitats mitjançant icones predeterminades o pe...
Escriure textos reals en col·laboració: una tasca imprescindible.
L'article recull algunes de les reflexions derivades de la collaboració de l'autora amb una classe de segon de primària com a observado...
Comunitats de pràctica o l’aprenentatge compartit.
Tot i que el concepte de comunitats de pràctica (CoP) és antic, l'expressió apareix per primera vegada l'any 1991. Una experiència de...
Sentidos
Unas veces me siento / como pobre colina / y otras como montaña / de cumbres repetidas. / Unas veces me siento / como un acantilado / y ...
El desarrollo de la competencia simbólica
Best sellers , El código da VinciEste proceso formativo no es nada más ni nada menos que la educación simbólica, una actitud ante el ...
La escuela emprendedora: un proyecto en los Países Bajos.