La memòria activa
La discussió sobre l’ús de la memòria és un clàssic en educació. Fins a quin punt els avenços e...
El conocimiento científico del pasado debe basarse en la utilización de fuentes sometidas a un ...
Qualsevol informació elaborada per humans ha de ser sotmesa a crítica. Hem de considerar-la amb reserves i comprovar si la seva informac...
Material per l’alumnat: Silenci, rondat un lipdub!
La voz del profesorado y el alumnado de Rivas Vaciamadrid
El CEIP Dulce Chacón lleva participando los tres años consecutivos que se ha celebrado el proyecto de las audiencias públicas infantil...
Dels projectes de treball als projectes amb servei a la comunitat
Al present article es proposa incorporar l’acció al medi com un element propi dels projectes de treball. S’hi recupera el llegat de...
¿Eres de ciencias o de letras?
Nuevas (¿buenas o malas?) tecnologías en la música
La aplicación de la tecnología en la actividad musical no es un recurso exclusivo de la segunda mitad del siglo XX, ni una característ...
Lectura i Twitter: la tertúlia @llegimipiulem
L’article analitza la tertúlia @llegimipiulem i mostra les possibilitats de la xarxa social Twitter com a espai per a conversar sobre lit...