Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
La secció «Filosofem» ha arribat a port. Hem navegat durant molt de temps per les aigües de les publicacions de Graó i ...
Les paraules volen, l’escrit roman
L’escriptura creativa ofereix l’oportunitat d’inventar i de sorprendre les altres persones amb relats imaginats. La invenció ...
Teresa Punta: «Les dones mestres som bombes de llavors»
Ha estat mestra, directora d’escoles i supervisora de la província de Chubut, l’Argentina. A llarg d’anys de feina ha anat co...
El coaching educatiu des del treball cooperatiu i la flipped classroom
Aquest article tracta sobre les experiències de dues professores que apliquen l’autocoaching a la seva tasca educativa per introduir dues...
No etiquetar, sinó conèixer
Classificar una criatura en funció de les capacitats o del caràcter que mostra provoca efectes en la construcció de la seva ident...
El FEAEC al Congrés de Ciutats Educadores
Con las familias: El entorno familiar es básico para que los niños y las niñas entiendan nuest...
Aprendizaje cooperativo: cuando el alumnado enseña