Parte I: El aprendizaje de las ciencias: construir y usar herramientas
L’aprenentatge de nous coneixements científics i la seva relació amb la immersió de l’alumnat en la cultura cient&iac...
«Pas d’infantil a primària»
Des dels serveis de suport a les institucions docents i al professorat que constitueix la xarxa dels centres d’ajut a la formació i a la ...
Créixer
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Tengo dos madres
L’opció FP: el camí més llarg, o el més interessant?
El camí de l’FP, del qual sovint s’afirma que és més llarg, pot ser també un recorregut més intere...
Aprenem llengua mentre experimentem
La conservación del elemento, una idea inexistente en el alumnado de secundaria
IntroducciónLos resultados de las investigaciones realizadas en torno al aprendizaje de los conceptos químicos (Llorens, 1991; Quílez,...
Cosmética y química
Por extraño o sorprendente que nos parezca, desde que nacemos y durante toda nuestra vida, de una forma u otra, estamos ligados a la qu...