La millora dels processos d’ensenyament i aprenenetatge competencials a primària
En aquest article, hi proposem un model d’actuació que permeti, de manera col·laborativa, identificar el model d’alumne o al...
Entre vinyetes i bafarades
El còmic és un mitjà d’una riquesa extraordinària per explicar històries. La unió entre text i imatge ...
¿Cómo abordar con los estudiantes la planificación de los trabajos prácticos investigativos?
Diversos autores (AA.VV., 1992; Watson, 1994; Carrascosa, 1995; Gott y Dugan, 1995; Gil y Valdés, 1996; Oldworthy y Watson, 2001; Martin...
«El robatori de la moneda africana»
L’objectiu és acostar els infants a l’art africà mitjançant una de les dimensions que presenta: la seva moneda tradic...
L’empoderament de l’alumnat a través de la seva participació
Un centre educatiu a la recerca de la inclusió no pot deixar de fer partícips del seu camí tots els membres que en formen part. P...
¿Cómo introducir la indagación en el aula?
Inquiry in Science Education: International Perspectives , Science Education now. A renewed pedagogy for the future of Europe Existen dis...
Com podem ser més amics?
El present treball sintetitza una experiència de participació desenvolupada en un centre docent per part de l’alumnat del darrer c...
Programació d’un projecte: les bicicletes