El papel de la imaginación y la creatividad en la construcción del conocimiento científico: Ej...
Notícies d’interès
Família i escola, dues realitats vinculades en una aula cooperativa
En coherència amb un plantejament inclusiu, cooperatiu i sistèmic de l’educació, les famílies han de formar part de ...
Ús dels indicadors de centre
Des del curs 2007-2008, tots els centres de primària i de secundària de Catalunya --tant públics com privats concertats-- apliquen el ...
Programa d’àmbits: una proposta d’atenció a la diversidad
Un dels principals reptes educatius que tenim és la incorporació d’una població d’estudiants cada cop més dive...
Currículo inclusivo
Currículo inclusivo Coral Elizondo Carmona Maestra y psicóloga educativa Orientadora del EOEIP número 4. Zaragoza. Blog Mon petit coin ...
Parte I: La construcción del conocimiento científico y los contenidos de ciencias
L’elecció dels continguts en l’ensenyament de les ciències depèn, entre altres aspectes, de com es considera la const...
Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...