¡Hablemos de ello!
Contra el silencio climático Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantearnos nuestro modelo ec...
L’ESTELA DE… LORIS MALAGUZZICOMPARTIM: RACÓ DIGITALCONTESLLIBRESTROBADESCONVOCATÒRIES...
L’ESTELA DE… LORIS MALAGUZZI El pedagog Loris Magaluzzi ha tingut una gran influència en l’experiència educativa de Reggio...
Desarrollo de prácticas científicas en una secuencia de enseñanza-aprendizaje sobre la contami...
Aquest capítol presenta una seqüència d'ensenyament-aprenentatge centrada en els plàstics i la contaminació per ...
Com es poden generar dinàmiques i lideratges positius
La convivència positiva a l’aula es basteix dia rere dia, tot establint relacions sanes entre els membres de la classe. Podem contribuir ...
La paraula “bonica”
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Formar y sentirse equipo
El sentit de pertinença és una de les motivacions bàsiques de l’ésser humà que ens ha portat, des de l’...
Per què no arrenquen les mates a primària?
Malgrat que algunes proves objectives sembla que indiquen una certa millora, les matemàtiques segueixen sent un veritable obstacle per al...
Webgincana: la història de l’escola
En aquest escrit, hi parlarem de la webgimcana com a estratègia didàctica per treballar la història de l'escola.