Trabajo de campo y aprendizaje de las ciencias
Experiències emocionants d’escola
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
Una història d’indians PORTELL, J.; SERRA, S. (il·l.) Barcelona. Publicacions de l’Abadia de Montserrat, 2021 És la hist...
Rumb a l’avaluació inclusiva
En el present article es pretén articular les cartes nàutiques cap a la inclusivitat real als centres educatius, a més de prestar...
La trampa de la innovació pedagògica
En aquest article d'opinió, Alicia Nimo reflexiona sobre la necessitat d'abordar la innovació des d'una intensa formació i u...
Inclusió en hora punta
Amics, coneguts i saludats. En aquesta secció, m’atreveixo a aixecar la mà per preguntar, dubtar i opinar en veu alta sobre les co...
La gestió de les condicions d’equitat al centre
Sovint, quan plantegem diferents aspectes de la gestió del centre, ens fixem principalment en aquells que es refereixen a la millora dels...
Un intrús a la nostra biblioteca?
Abans de llegir un llibre, és fonamental crear el clima i l’expectació necessaris perquè l’alumnat tingui ganes d&rsq...