Parte I: Resolución de problemas
Resoldre problemes és una activitat bàsica de les classes de ciències. En aquest capítol s’analitza i es reflexiona ...
La expresión corporal y el desarrollo de las competencias transversales en la formación del pro...
Reconocimientos. Asociaciones de padres y madres
Relaciones entre científicos y periodistas
Para la mayoría de las personas, la realidad de la ciencia es lo que se lee en la prensa sobre ella. Los medios de comunicación son su ...
Les mans que ho fan possible
L’escola d’estiu arriba com un esdeveniment gairebé cerimonial de final de curs. És una trobada que regenera l’esperit...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades. Convocatòries. Webs
Protagonistes del nostre procés formatiu
En aquest article d'opinió, Iñaki Monge reflexiona sobre els processos de formació del professorat.
Daniel Innerarity: «Aprender es gestionar el desconocimiento»
Daniel Innerarity «Aprender es gestionar el desconocimiento» Francisco Luna, Cristina Elorza «La escuela no es una mera prolongació...