Ningú sap res?
Alumnes del màster de secundària i professorat novell expliquen la primera vegada que es van trobar amb una situaci&...
Toni García Arias: «Per mi ser professor implica ser el guia dels somnis del meu alumnat»
El Toni va triar el magisteri perquè sempre li havia agradat tractar amb els infants i parlar-hi, i a més perquè va pensar que d&...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Convocatòries. El racó digital
Observació i atenció a l’aula de problemàtiques habituals en el traç de l’escriptura
Tradicionalment, s’han utilitzat una infinitud de còpies, mostres i manuals d’escriptura perquè l’alumne disgrà...
Incompetencia digital
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Linda Hargreaves: “Cal donar temps als infants perquè puguin pensar”
Cada cop és més evident la necessitat de potenciar les interaccions a l’aula, però, perquè tinguin els efectes desit...
Inteligencias múltiples y técnicas para desarrollarlas
Pedir ayuda: cuándo y cómo hacerlo
Amb l’alumnat que presenta una conducta problemàtica, hi ha moments en què el mestre o la mestra pateix dificultats per distanciar...