Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer ...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat també ho poden fer gairebé tot; simpleme...
Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament
Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament Experiències en entorns virtuals amb alumnes que pateixen malalties José Blas ...
Soc més gran perquè soc més alt?
Fotosíntesis artificial ¿una disyuntiva a la natural? Un dilema científico para trabajar la ar...
En l'ensenyament de les ciències experimentals el desenvolupament d'habilitats de raonament implica la superació de la simple memoritzac...
Bons aliments
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
M’expliques un emoticonte? Llegim un bookface?
En el present article s’hi mostren dues activitats que formen part del projecte Emoticontes, que té com a objectiu donar a conèixe...
Aprenent per projectes o projectant aprenentatges
Tenir en compte l’aprenent, les seves necessitats, les seves inquietuds i els factors socials que l’envolten abans de dissenyar un projec...
Yvonne Laborda. Mare, esposa, escriptora i terapeuta. “Vivim l’aquí i l’ara. No ens preocupa el ...