Pares i fills en aprenentatge dialògic
En el model educatiu de les comunitats d’aprenentatge, la participació de les famílies en les activitats escolars suposa un...
Las secuencias didácticas en la enseñanza y el aprendizaje de las ciencias: modelos para su dis...
L’autora d’aquest capítol presenta diversos enfocaments per a l’elaboració, l’experimentació i l’av...
Cap a on anem ara?
Cap a on anem ara? José Fernando Juan Santos Professor de batxillerat del Col·legi Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jose.fernando....
Transformació educativa a la Xarxa de Centres de Madrid
La Xarxa de Centres per la Transformació Educativa de la Comunitat de Madrid és un teixit d’institucions docents i de col·l...
Memoria, historia y educación
La ley de Memoria histórica ha tenido consecuencias imprevistas: ha puesto a disposición del profesorado de historia datos fiables sobr...
El actual modelo de producción y consumo de carne como una cuestión socialmente viva. Experienc...
L'actual model de producció i consum de carn s'està plantejant en l'actualitat com un problema global amb àmplia repercussi&oacut...
L’ombra de l’arbre
El currículo de Geología en el bachillerato: ideas y propuestas para el aula
Quina presència té la geologia a batxillerat? En quines assignatures s’ubica? Quines característiques té el seu curr...