¿Quién vive en el patio? Indagando sobre biodiversidad
El patio del instituto es un contexto relevante y significativo porque sitúa el entorno más inmediato del alumnado en el centro de su apr...
Freinet a l’escola del segle XXI
En aquest article, s’hi descriu l’experiència duta a terme en dues escoles públiques de compensació educativa de la p...
Canvi de mirada
Sabem que hi ha coses que funcionen. Nosaltres volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·l...
La estructura conceptual de la química: realidad, conceptos y representaciones simbólicas
OBJETIVOS DEL PROYECTOPROPUESTA DIDÁCTICARESULTADOS
Los amonites de la biblioteca municipal Miguel Hernández Portillo IES Margarita Sala. Torre de Benagalbón (Rincón de la Victoria, M...
La pregunta com a motor de la ciència
Com podem introduir la ciència al centre escolar? Eixe ha estat l’inici de la investigació que presentem, que ha estat basada en p...
Material per a l’alumnat: El projecte Senticolor
Indagar y modelizar en contextos