Veo el aire que respiro… y actúo en consecuencia
No hay un único concepto de evaluación
Educar fora de l’aula
El món ofereix múltiples oportunitats per sortir de l’escola a la recerca de promoure aprenentatge en directe, de crear curiositat...
¿Cómo probamos que la atmósfera ejerce presión sobre los cuerpos?
¿Cómo probamos que la atmósfera ejerce presión sobre los cuerpos? Una actividad de indagación dirigida Jorge Pozuelo Muñ...
Escoles promotores de Salut i canvi social: una experiència a Perú
L’educació per a la salut té un paper extraordinari en el desenvolupament íntegre dels nens i nenes, ja que el que aprengui...
La herencia genética en un juego de cartas
Formació intercentres en competències bàsiques
El nou currículum per competències implica elements de complexitat en la posada en pràctica a les aules. L’article ens pres...
Daniel Innerarity: «Aprender es gestionar el desconocimiento»
Daniel Innerarity «Aprender es gestionar el desconocimiento» Francisco Luna, Cristina Elorza «La escuela no es una mera prolongació...