Interpretando la evolución de los seres vivos
Uno de los objetivos de la ciencia escolar consiste en acercar progresivamente las interpretaciones personales del alumnado a los modelos...
Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
Química verde para el profesorado en formación
Sé com ensenyar-te, però… Com aprenc jo?
Pocs docents dubten ja del fet que l’alumnat aprèn millor a través de la interacció i la cooperació. L’aprenen...
Viaje: Morriña. Galicia, sitio distinto
Ajudar a realitzar les activitats de classe
En el present article, hi volem ressaltar les diverses ajudes que es poden proporcionar a l’alumnat amb retard en el desenvolupament inte...
Autoridad y límites
Experimentem amb la prehistòria: fem foc i pintures rupestres
Quan es parla de la prehistòria, pot passar que ens quedem en la lectura d’uns textos, en l’observació d’unes imatges,...