L’ESTELA DE… JEANNE CHALL, UNA PIONERA DE L’ALFABETITZACIÓ
Jeanne Chall va investigar en profunditat com s’aprèn a llegir i també la relació entre pobresa i menys rendiment. La seva contri...
El feedback en los aprendizajes: evidencias neuroeducativas
Consigna de la evidencia Contenidos de aprendizaje de la evidencia Favorecer el feedback positivo entre iguales al finalizar las tareas, ...
Sandra Piles Navarro, acabada de graduar en Mestra de Primària. «L´important són els xiquets,...
De la fotografia a l’àrea plana: fotografia i matemàtiques
En el món de l’educació, ens costa molt incorporar, de manera efectiva i significativa, la fotografia en la nostra activitat curri...
¿Por qué disminuye el alumnado de ciencias?
El Informe Rocard alerta sobre el hecho de que disminuyen los jóvenes europeos que estudian ciencias y el "peligro capital para el futur...
El concepto de catálisis
Algunas experiencias y su interpretación Gabriel Pinto Cañón Universidad Politécnica de Madrid. Reales Sociedades Españolas d...
Comença el curs… Continuen els deures
Els deures, tot un maldecap que enfronta l’escola, les famílies i l’alumnat, el professorat partidari i el detractor. Alguna cosa s...
Contextualizar en ciencias