La pregunta com a motor de la ciència
Com podem introduir la ciència al centre escolar? Eixe ha estat l’inici de la investigació que presentem, que ha estat basada en p...
Indagar y modelizar en contextos
Cuida’t, balla’t
Ballar ofereix un enorme potencial per connectar els nostres tres centres principals, els tres cervells que tots posseïm com a fruit de l...
“Nos cuesta conseguir que ordenen”
La popularización de la ciencia a través del cómic educativo
Partiendo del hecho de que las concepciones sobre la ciencia y la tecnología son uno de los principales obstáculos de la educación cie...
GALIA, projecte d'aplicacions mòbils amb una residència per a la gent gran
GALIA, projecte d’aplicacions mòbils amb una residència per a la gent gran L’Escola Lavínia de Barcelona ha incorporat dins...
CONTES
Però, per què no avancen? OHMURA, T. Corimbo, 2019 Un nen petit passeja amb el seu tricicle. Para i pregunta a l’operari: «Ei! Pe...
Una electrólisis para hacer en casa y observar los cambios de pH en los electrodos
Se presenta una sencilla experiencia que permite observar los cambios de pH al hacer la electrólisis del agua, usando un indicador casero...