Llegim al tramvia de Tenerife
Hem concebut aquest projecte com el desenvolupament d’una pràctica social que proporciona a l’alumnat motius per llegir i escriure ...
Francisco Imbernón, maestro y pedagogo, profesor de la Universidad de Barcelona. «¡Echadle ima...
Recomanacions de Bibliomèdia. Trobades. Convocatòries. Webs
El discurso literario infantil en el desarrollo de la competencia literaria
Currículum inclusiu
Currículum inclusiu Coral Elizondo Carmona Mestra i psicòloga educativa Orientadora de l’EOEIP número 4. Saragossa. Blog Mon peti...
araArt. Transformar a través de las artes
Presentación del Programa araArt Olga Adroher Boter, Montserrat Payés Marín La escuela catalana ha tenido siempre una rica experiencia ...
LLIBRES
Aprendizaje universitario: Resultados de investigaciones para mejorarlo PORLÁN, R.; VILLAREJO-RAMOS, Á. F. (coords.) Morata, 2022 Es crit...
Discriminació, no gràcies!: Taules de programació i enllaços
«Per què moltes botigues utilitzen un codi de colors per classificar les joguines segons el gènere, enlloc de fer-ho pel seu &uacu...