La creatividad como motor de cambio y transformación a través del juego (1.ª parte)
Portaré els meus fills a l´escola d´Almoines
En el present article, hi explicitem a grans trets el treball diari de l’escola pública El Castell, d’Almoines, que s’inici&a...
El discurs literari infantil en el desenvolupament de la competència literària
Són molts els prejudicis que mostren algunes persones mediadores quan es volen acostar al discurs literari infantil. En destaca la concep...
Biblioteca de Aula. Encuentros. Convocatorias. Web
La ficción (cine, TV, literatura y cómic) como herramienta docente.
Boscos i canvi climàtic
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Canals nous de comunicació o més informacions? Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Educar sense estereotips de gènere a l’etapa 0-2
Al llarg d’un curs escolar, l’equip educador d’una escola de Vitòria de l’etapa 0-2 es va formar en coeducació, ...