Terra i comunitat. Les atencions que ens sostenen
El naixement d’una persona no converteix la seva vida en una certesa. És solament una possibilitat que depèn que hi hagi altres pe...
Riff & Raff, escolar jazz sessions
Aunque los nuevos currículos introducen el bloque de creación, la realidad de nuestras aulas todavía está muy lejos de un uso normali...
Ricardo Domínguez: «Les arts plàstiques són molt més que els actes de retallar i enganxar de...
L’especialitat de Ricardo Domínguez són les arts, més concretament, les plàstiques. I és que aquest llicencia...
Propuesta didáctica para un niño con síndrome de Down, mediante su inclusión en un centro de ...
Contextualización conceptualMusicoterapiaLas distintas definiciones de musicoterapia enfocan desde diversos aspectos el verdadero signif...
Los deberes escolares
Consigna de la evidencia Contenidos de aprendizaje Los deberes sirven de muy poco o nada en la educación primaria, poco o muy poco en la ...
La transició dels infantils
El trànsit entre etapes sempre és complicat, però esdevé en un moment especialment delicat quan té lloc entre les e...
Cómo conseguir las competencias básicas a través de la materia de música en la ESO
La LOE (Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación) define en su artículo 6 que el currículo es "el conjunto de objetivos, compe...
Unes pràctiques mat3màt1ques
Experiència d'una alumna del pràcticum.