¿Quién vive en el patio? Indagando sobre biodiversidad
El patio del instituto es un contexto relevante y significativo porque sitúa el entorno más inmediato del alumnado en el centro de su apr...
Freinet a l’escola del segle XXI
En aquest article, s’hi descriu l’experiència duta a terme en dues escoles públiques de compensació educativa de la p...
La estructura conceptual de la química: realidad, conceptos y representaciones simbólicas
Las manos que lo hacen posible
Joan Vaello. “No hi ha problemes, hi ha reptes. El problema t’atura mentre que el repte t’estimul...
Fa trenta-dos anys que em dedico a l'ensenyament. Hi vaig començar com a mestre; després, vaig fer de professor de filosofia a secundà...
Resolver problemas colaborativamente de forma virtual
OBJETIVOS DEL PROYECTOPROPUESTA DIDÁCTICARESULTADOS
Los amonites de la biblioteca municipal Miguel Hernández Portillo IES Margarita Sala. Torre de Benagalbón (Rincón de la Victoria, M...
La pregunta com a motor de la ciència
Com podem introduir la ciència al centre escolar? Eixe ha estat l’inici de la investigació que presentem, que ha estat basada en p...