El ressorgiment dels Moviments de Renovació Pedagògica
La Confederació de Moviments de Renovació Pedagògica està entrant en una etapa de ressorgiment. L’activitat puixant ...
Camins escolars: construir la ciutat des de la infància
Camins escolars: construir la ciutat des de la infància Sara Colorado Ramírez, José Luís Muñoz Moreno, Rosa Maria Pallarè...
L’IE Jacint Verdaguer. Quinze anys aprenent a caminar
Des de l’inici del projecte, l’IE Jacint Verdaguer va apostar per l’escola comprensiva, una escola que donés temps als infant...
Òscar Prat: «El conflicte és per a mi una oportunitat d’aprenentatge i el diàleg és l’ei...
Des del principi, l’Òscar Prat agafa les regnes de la nostra conversa telefònica i comença explicant-me que l’educaci...
Comiats: moments amb valor
Amb aquest article, pretenem ampliar la mirada sobre els processos de tancament i comiat i valoritzar-los. Ens agradaria poder oferir ele...
IE Barnola d’Avinyó: D´un projecte educatiu de centre a un projecte educatiu de territori
L’acció educativa de diferents agents guanya força quan es coordinen, es formen i es fan propostes amb uns valors similars. Esdev&...
Ètica de la cura
L’ètica de la cura està vinculada a l’educació inclusiva, de manera que les cures han de formar part del projecte edu...
El manteniment de la cultura de centre
La cultura d’un centre és dinàmica. Es troba en un procés d’actualització constant. Per tal que aquesta constr...