¿Podemos hacer videojuegos?
La A de STEAM, la porta per crear comunitat
Generar vivències STEAM per contribuir a construir la identitat STEM d’infants i joves requereix la participació de la comunitat p...
D’amistat i amiguisme
Una alumne de sisè tot rellegint les qüestions anotades a la pissarra manifesta que l’aspecte que més li interessa és ...
Classe inversa i grups cooperatius a l’escola rural. Per on comencem?
La classe inversa es basa en el capgirament de l’activitat tradicional d’explicació a l’aula i, moltes vegades, a fer-ne la p...
Reflexión total en la piscina
Renovar la nostra vocació pedagògica
Renovar la nostra vocació pedagògica Si algun llibre és capaç de renovar-nos la vocació pedagògica, davant l’esfor...
Moraleja, una empresa de tothom
Després d’una etapa complicada d’estat d’alarma, tocarà reconstruir el nostre sistema de vida i tornar les famí...
L’empoderament de l’alumnat a través de la seva participació
Un centre educatiu a la recerca de la inclusió no pot deixar de fer partícips del seu camí tots els membres que en formen part. P...