química (en minúscules)
És massa agosarat voler fer química a primària? Podem, els mestres i les mestres sense formació específica, atrevir-nos a impartir-n...
Decret de mínims en educació infantil: una proposta desaprofitada
Decret de mínims en educació infantil: una proposta desaprofitada AADD En aquest article s’analitza la recent proposta de mínims ...
L’ensenyament de la química…, a la llum d’una espelma
Actualment, la química fa de frontissa de molts altres coneixements científics i els articula; per això s'ha d'ensenyar a tothom. Per ...
José M. Rabadán Vergara, director del CEP de Santander. Formar per a un canvi real
L’arribada d’infants acollits a l’aula
L’arribada d’infants acollits a l’aula Marta Fraile Oliveda Actualment, la nostra societat està formada per moltes estructures ...
Del discurs del fracàs al discurs de l’èxit
La sortida al discurs del fracàs és a la pròpia escola i en docents que sí que assumeixen el repte de generar un nou discurs. En aque...
Més arts, sisplau
La supervivència de les arts als sistemes educatius no acaba d'estar assegurada. Considerades com un divertiment i un «saber» prescind...
Esmorzem junts?
Esmorzem junts? Norma Sanfiz El petit mos del matí, a més d’un acte quotidià a l’escola, esdevé un espai educatiu en q...