L'evidència en la pràctica: Significativitat i funcionalitat. El paper del significat per compr...
L'evidència en la pràctica El paper del significat per comprendre i situar-nos al món El sentit i la funcionalitat dels aprenentatges e...
Buscant l’origen… i emprant l’aprenentatge cooperatiu a l’aula
L'article presenta una reflexió sobre la pràctica d'una unitat didàctica basada en l'aprenentatge cooperatiu. Ajudats del mètode del ...
La ciència a l’aula
L'article pretén descriure una experiència al voltant de la ciència en la qual les alumnes i els alumnes són els veritables protagoni...
Obesitat infantil. Què pot fer l´escola?
Obesitat infantil. Què pot fer l’escola? El Joan farà 3 anys al mes de desembre, és dels més petits de l’aula i el que...
«Indignats»: encís i desencís
Els «indignats» han fet córrer rius de tinta des de molts vessants. Moltes i variades plomes han valorat el sentit del moviment i han ...
De l’ou com bota a l’ou com balla (o de com ens va fer ballar el cap)
En aquest article, s'hi explica com, a partir d'un fet accidental que ens va passar, amb el grup classe de cinquè B de l'IEA Oriol Marto...
La integració d'infants amb necesitats educatives especials a l'aula
La integració d’infants amb necessitats especials a l’aula Nekane Zalbide Gil Les i els professionals de l’educació ens tr...
«Penso que ha dit… absorb…»
L'article explica com s'ha treballat, amb nens i nenes de primer de primària, la idea d'absorció com a propietat d'un material a partir...