Quo Vadis, Popule? a l’aula
Kamishibai, una vella manera d’explicar contes
Fer servir en lloc de posseir
Fer servir en lloc de posseir Compartir béns i serveis per reduir emissions Som part del problema, però també som part de la soluci...
Construir grup
A l'aula de tercer de primària de l'escola Antonio Machado, de Mataró, volen construir una maqueta de la classe per explicar a les fam...
«Mart XXI»
«Mart XXI» és un programa adreçat a noies i nois de segon cicle d'ESO amb l'objectiu d'acostar-los a la universitat, despertar l'inte...
Significativitat i funcionalitat
Significativitat i funcionalitat Consigna de l’evidència Afavorir la vinculació dels coneixements previs amb els nous coneixements que...
Aprendre ciències partint d’allò que sabem
En aquest article, s'hi pretén donar una visió general de la construcció del coneixement i, en particular, oferir unes pinzellades sob...
Quina escola per a quina societat?
«Quan vam anar de colònies, vam donar, a cada nen i a cada nena, una llista del que havien de portar. Les vam comentar a la classe i un...