Ràdio per democratitzar l’aula
A continuació, presentem una experiència basada en la utilització de la ràdio escolar com a eina per democratitzar l&rsquo...
Karima Grant: «Pressionem els infants perquè siguin preadults»
Canviar els paradigmes d’aprenentatge a l’oest africà és l’ambiciós objectiu d’ImagiNation Afrika, una as...
GoNoodle i altres aplicacions mòbils per a la classe d’educació física
Les noves tecnologies, juntament amb els dispositius mòbils, han representat una bona revolució també per a l’àrea d...
Frato
Un vínculo familia y escuela 0-3 sano
Beatriz Ribas Riera La familia y la escuela 0-3 inician una relación cuando la primera entra dentro de la segunda. Esta relación deberí...
L’escola, un espai per aprendre a viure i a conviure.
Per poder viure i aprendre a l'escola, esdevé necessari disposar de normes que regeixin les actuacions de persones adultes i d'infants. ...
Entrar i sortir puntualment.
La impuntualitat en els horaris genera situacions semblants a les nostres escoles. Si analitzem els motius d'aquest malestar, veiem que t...
El papel del significado para comprender y situarnos en el mundo
La evidencia en la práctica El sentido y la funcionalidad de los aprendizajes en un aula de tres años por medio del estudio de los proce...