Els mòbils dels mestres han d’estar apagats mentre estem a classe?
Educar és cosa de tothom: el cafè-tertúlia de la nostra escola.
Convertir les xerrades per a les famílies en un espai de trobada, intercanvi, anàlisi i reflexió des d'un enfocament comunicatiu, afec...
L’educació infantil a debat.
A continuació, presentem un debat al voltant de dues qüestions referents a l'educació infantil, amb la participació de gent que, des ...
Fins a quin punt els pares i les mares hem d’accedir a les peticions desmesurades dels fills i le...
Darrere de la demanda reiterada d'un infant, hi podem trobar l'emoció que la sustenta i que vol expandir-se, la necessitat d'establir el...
L’horta en una bóta.
Com que les plantes i les flors constitueixen un tema tan interessant i atractiu per a les criatures, vam decidir treballar-lo investigan...
Per arrodonir: Racons d’activitat a l’escola infantil (0 a 6 anys).
Pistes per a l’avaluació: Avaluant racons, avaluem l’educació infantil?
En avaluar els racons, com qualsevol altra situació d'aprenentatge a l'educació infantil, partim d'una anàlisi del context, de l'espai...
L’espai del joc simbòlic.
Si el clima de l'aula és atractiu i generador d'idees i de recursos, les criatures se senten lliures per ser, per pensar, per sentir i p...