Les famílies a l´aula des d´una perspectiva sistèmica
La història i el context familiar en el qual es desenvolupa cada infant condicionen la possibilitat, o no, d’aprendre a l’aula. Cal...
Frato
El racó d’experiències.
En el present article, hi abordem l'acostament al medi i la resolució de perquès proposant incloure, a la nostra classe, un racó dedic...
L’educació infantil a debat.
A continuació, presentem un debat al voltant de dues qüestions referents a l'educació infantil, amb la participació de gent que, des ...
Matemáticas y su didáctica en Magisterio
NUEVAS TECNOLOGIAS
La sección «Nuevas tecnologías» cuenta desde este número con un nuevo responsable, José Ángel Murcia, profesor de la Facultad de E...
Albert Grau, pallasso. El riure no té fronteres
Després de fer aquesta entrevista, entenc millor que mai per què calen pallassos al món: «És una actitud vital, creu...
L´enriquiment de la classe de psicomotricitat amb grups heterogenis
En aquest article, s’hi presenta una nova manera de fer, una nova manera d’organitzar la psicomotricitat a l’etapa d’educaci&o...