Espais i objectes potenciadors de trobades d’aprenentatge i de desenvolupament al 0-3
L’atenció als materials és un aspecte clau en una educació infantil de qualitat, atès que l’aula ha de ser un ...
Marta Fca. Pérez, José Antonio Vega Serrano. Responsables del projecte Valnalón. On la vida em...
En els darrers temps, algunes comunitats autònomes opten per dotar els seus estudiants de les habilitats necessàries per organitzar pro...
Albert Grau, pallasso. El riure no té fronteres
Després de fer aquesta entrevista, entenc millor que mai per què calen pallassos al món: «És una actitud vital, creu...
Maitips a l’escola, valors a ritme de ska
Maitips a l'esola, valors a ritme de ska Lídia Garzón, Montse Melgosa, David Tudela Expressar-se mitjançant les cançons, conèixer el...
Es comenta a la Xarxa…
El perfomance com a eina de redefinició del teatre escolar
Aquest article presenta el performance com una alternativa metodològica eficaç per redefinir el teatre escolar i resoldre diverses prob...
Parlar per parlar. Donem sentit i significat a la rotllana
En aquest article d'opinió, Maria Teresa Sogas reflexiona sobre la importància d'afavorir la parla de proximitat en el petit g...
Un observatori, un espai i una xarxa per mirar la professió docent
En aquest article, s'hi reflexiona sobre les xarxes d'intercanvi que promouen coneixement i s'hi presenta el cas de l'Observatori Interna...